Este distintivo é atribuído a listagens onde o(s) inquilino(s) anterior(es) teve uma entrada e saída sem problemas, como evidenciado por um comentário positivo ou por nenhuma crítica da sua parte, indicando uma transferência sem problemas da unidade de arrendamento para o senhorio.
Verificado pela Flatio
O distintivo é atribuído a listagens onde um membro da equipa da Flatio esteve fisicamente presente, quer para tirar fotografias, criar uma visita virtual, ou permanecer na unidade de arrendamento por várias razões - sozinho ou com amigos e familiares.
StayProtection vs. Stay Benefits
StayProtection
StayProtection para Inquilinos(as) é uma cobertura Flatio que se aplica a si em todos os momentos. Foi concebida para o proteger a si, ao seu dinheiro e à sua paz de espírito. Inclui também uma Garantia de entrada exclusiva, assegurando que terá um lugar para ficar, mesmo que as coisas não corram como planeado.
+ Stay BenefitsStayProtection+ Stay Benefits
Stay Benefits é uma parte especial do pacote StayProtection que não vem com todas as propriedades Flatio. Inclui seguro de responsabilidade civil, serviços de assistente e apoio online 24 horas por dia, 7 dias por semana, para todas as situações abrangidas por este pacote.
Pode obter mais informações sobre os nossos pacotes StayProtection e Stay Benefits e quando são aplicáveis nesta página.
Verificado por Inspetor Nómada
Este crachá é atribuído a propriedades que tenham sido inspecionadas por um Inspetor Nómada e verificadas como adequadas para trabalho remoto em termos de velocidade Wi-Fi, espaço de trabalho, localização, etc. Um Inspetor Nómada é um influenciador digital nómada que é membro do Clube de Inspetores Nómadas da Flatio.
Perfeito para profissionais
Um apartamento pessoalmente escolhido para atender os requisitos dos clientes empresariais
Principais plataformas concorrentes
Na nossa comparação, considerámos principalmente as plataformas que têm um foco semelhante ao da Flatio e que também são adequadas para estadias de médio ou longo prazo. Em particular, analisámos os dados da Booking.com, Spotahome, Homelike e Uniplaces.
I won't work with you again, unless you allow a different model of lease agreement. The one Flatio forces upon landlords is complete nonsense.
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12.01.2024•Lisboa
María L.
Senhorio
No se ha cumplido lo de la primera reserva gratis.
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08.01.2024•Tafira Alta
Kevin S.
Inquilino
Page keeps refreshing instead of moving forward. Very annouing
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14.11.2023•Lisboa
David R.
Senhorio
Nem jó a customer care ès telefonos elèrhetõsèg sincs
Nem vèdi meg a tulajdonost elèggè a nem jószàndekū berloktol
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10.11.2023•Budapest
Bruno B.
Senhorio
Guest service fee needs to be known to the landlord. So that landlord can communicate to potential guests. Guest service fee of 15% is ridiculously too high. Also an option for landlord to pay all fees needs to be included.
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05.11.2023•Split
Vikrant H.
Inquilino
VERY HIGH SERVICE FEE
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15.10.2023•Lisboa
Андрей М.
Inquilino
Не брать комиссию
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10.10.2023•Warsaw
Éva F.
Inquilino
Too complicated, should be more simple.
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01.10.2023•Budapest
Christopher L.
Inquilino
Let me contact the host directly before asking to book.
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11.09.2023•Praga
Mischa P.
Inquilino
Hovni
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04.09.2023•Praga
Jan M.
Senhorio
Moji nájemníci si opakovaně stěžují na nekomunikaci ze strany Flatio. V případě jakýchkoliv potíží, či dotazů nájemníků Flatio podpora nesplňuje očekávání nájemníků.
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29.08.2023•Praga
Alejandro G.
Inquilino
no quiero hacer encuestas.
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08.05.2023•Lisboa
Renáta D.
Senhorio
There should be a policy that allows landlords to get rid of horrible tenants. I was forced to have my first tenant even after a huge dispute that she caused to get some money back, and she did not want to leave even after I offered mutual termination of the contract. She caused me a lot of problems throughout her stay, and I just had to accept it. She left my flat dirty and damaged, and now Flatio does not pay for the cleaning. Problematic process, a nightmare for landlords.
Why is the landlord expected to pay for 25% of the damage? This does not make any sense.
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18.08.2023•Budapest
Anton V.
Inquilino
The very big problem is a fee. I'm an Ukrainian and saw 50% off. How to use it I didn't know. Made reservation at night and had no answer from support. So paid full price, then in several weeks got those 50% back. Well, ok. But then I made second reservation... and again the same system. I'm still Ukrainian. Why do I need to write every time?
I would recommend lower fee for long stays or for extension. Your service helps to find landlords and that's all. If we meet, we can continue without you... Well, we did it and you don't get money anymore. Just because of high prices. I could pay some euros for comfortable mailing, payment and contract system. But pay hundreds... No, thanks.
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01.08.2023•Praga
Marta M.
Senhorio
O contrato devia defender mais os proprietarios. No meu caso tinha uma reserva de 1 ano e o inquilino desistiu no primeiro mes nao me pagando a renda devida.
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30.07.2023•Lisboa
Vladimir G.
Inquilino
no options for discussion
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27.07.2023•Praga
Marnia B.
Inquilino
Service charge of £200. Other sites don’t need. Save your money, book elsewhere or directly through an agency.
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23.07.2023•Funchal
Noor D.
Inquilino
Ensure that descriptions / pictures / dates & rates are accurate. We got rejected multiple times because the price on the website were wrong. It was extremely difficult. And the host made 0 effort to make another offer that i had to contact Flatio’s customer service. Was very strange for us to try so hard to book something. Also make sure the apartments are up to standard! Cause that was also another reason why we will never recommend flatio or use it again.
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17.07.2023•Málaga
Dipika S.
Inquilino
I would appreciate if you can give me my money back. I have request open (#170283) for last three weeks and you aren't giving me my money back.
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13.07.2023•Lisboa
Jim Z.
Inquilino
My requests keep getting denied and every time I get denied I have to sign up a new email for the first time discount code. I've gotten denied and after I get denied my coupon also gets denied
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22.05.2023•Lisboa
Thomas S.
Inquilino
Very poor and not tenant friendly.
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18.06.2023•Praga
Vitaly S.
Inquilino
map filtering is abysmal
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05.06.2023•Alcochete
Kara G.
Inquilino
I have only had 2 Flatio experiences. One was okay and the other was terrible. Not the best track record. I think you did your best to handle the situation with Maribel, but it wasn't enough. Maribel suggested herself early contract termination and agreed IN WRITING MULTIPLE TIMES TO MULTIPLE PEOPLE (including someone who works for your company) to the agreement, then just went back on her word. Do better to support your customers or you won't have any here soon. I do not recommend this company to anyone and won't be using your services again.
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30.05.2023•Málaga
C G.
Inquilino
Ten years of data collection is horrifying. Be better.
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10.05.2023•Praga
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