A sua estadia nesta propriedade estará coberta pelo nosso pacote StayProtection com Stay Benefits incluídos! Leia mais
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Sempre que arrenda através da Flatio, fica automaticamente coberto pelo nosso pacote StayProtection.
Ao reservar esta propriedade, desfrutará também de uma proteção alargada sob a forma de Stay Benefits - uma oferta única apoiada pela AXA! Eis o que este pacote inclui:
Daniel normalmente responde a mensagens dentro de 6 horas .
Assim que enviar um pedido de reserva, o senhorio é notificado de que está interessado na oferta. A partir desse momento, o senhorio tem 24 horas para aprovar ou rejeitar o pedido.
Os senhorios estão principalmente interessados no perfil do inquilino. Não se esqueça de preencher todas as informações necessárias, adicionar uma fotografia de perfil ou mesmo fazer um pequeno vídeo sobre si. Isso pode torná-lo mais atraente para o senhorio e aumentar a possibilidade de aceitação da reserva.
Pode consultar os contratos de todas as ofertas com antecedência, sempre online. Depois de assiná-lo, pode encontrá-lo na aplicação A Minha Casa.
Ao fechar um contrato com a Flatio, não precisa de se preocupar que seja desvantajoso para si. Os nossos contratos são feitos para evitar problemas! Todos os contratos são iguais, e todos os proprietários da Flatio devem usá-lo.
O seu tempo é precioso. É por isso que adicionámos uma opção de visita virtual à nossa plataforma para que possa ver alguns dos arrendamentos listados na Flatio a partir do conforto da sua própria casa.
Se uma visita virtual não estiver disponível para o alojamento que escolheu, pode contactar o senhorio e perguntar-lhe se está disposto a dar-lhe uma visita pessoal à unidade de arrendamento.
No caso de entrar e o alojamento arrendado não coincidir com a informação na Flatio, informe-nos o quanto antes!
Se estiverem reunidas as condições para a desistência e o senhorio não conseguir resolver o problema no imediato, tem a opção de desistir do contrato de arrendamento com um reembolso total. Também o ajudaremos de forma ativa a encontrar um alojamento alternativo e ficaremos consigo até que tudo esteja completamente resolvido.
Pode ler as condições e todos os detalhes sobre a nossa Garantia de Entrada neste artigo da nossa Central de Ajuda.
A forma como pode cancelar uma reserva varia de acordo com o estado em que a reserva se encontra.
O pedido de reserva ainda está à espera da aprovação do senhorio? Então pode simplesmente cancelá-lo diretamente da aplicação A Minha Casa!
Contudo, suponha que o proprietário já aprovou o seu pedido de reserva, e já não está interessado no mesmo. Nesse caso, ainda pode cancelar a reserva antes de assinar o contrato de arrendamento. No entanto, só deve fazê-lo em situações excepcionais, dado que quanto o proprietário aceita a sua reserva, a propriedade deixa de estar disponível e pode levar à perda da oportunidade de arrendar a propriedade a outra pessoa.
Tem uma reserva aprovada e um contrato de arrendamento válido? Para cancelar a sua reserva, contacte o nosso Apoio ao Cliente com o máximo de antecência em relação ao início do seu contrato (o tempo específico e o montante do reembolso depende do tipo de política de cancelamento).
O que você vai conseguir?
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Ofertas especiais por preços especiais - apenas para pessoas registadas!
The apartment was in the best location!
You must visit La casa blu for mexican food and kavarna elvira for coffee
Cons:
1.) Noise= every day noise! Street noise, construction, hammering drilling about every day there was noise.
2.) Smell= The stinky smell of the outside hall of trash and cigarettes mixed with the restaurant below.
3.) Furnishings= The furnishings are very outdated and dirty need updating. The flooring is in very bad shape super scuffed up so bad you cant even tell if its clean or dirty!
4.) Dirty= When I moved in the floor was dirty, kitchen counter tops dirty caked in white powder, grease all around the stove top, shower had thick grime built up that took me a hour to clean.
5.) Not family friendly= the bottom floor of the apartment building is a hotel like hostel tenants come and go and leave trash are dirty and loud. Had to call the cops one night for noise after hours and neighbors not friendly.
6.) Landlord= He was trying to get me to pay for his apartment repairs not caused by me. This was all brought to my attention a couple weeks before I moved out how convenient! Landlord sending me many messages borderline harassment. Daniel mentioned money and looking forward to going back to work soon I am assuming it is the lack of funds he has. Overall Daniel is a poor Landlord too worried about money and does not care about his tenants!
PROS:
1.) Location
2.) Cost of rent at the time during the pandemic was low but not anymore its pretty much doubled and overpriced now.
3.) Stable internet
I moved in early February (during covid pandemic) everything was nice and quiet as expected just some traffic noise as the living room and bedroom windows are facing the street. The room is on the 3rd floor so the very cold winter wasn't too bad heaters worked. The windows in the apartment are about as old as the building 100 years old and very poor insolation. When I first moved in about half of the windows were not close all the way letting in below freezing temperatures I was trying to figure out why the apartment was not warming up and found the reason. One of the windows had a handle missing creating a hole letting the freezing air pour in I contacted the landlord to have it repaired he sent a handy man to fix it no problem but am wondering how this was overlooked and not fixed before I moved in.
There are issues with this apartment and the location but the biggest issue I had was the NOISE so much noise! At first when I moved in it was quiet due to it being February no tourists and a pandemic but once the weather started to warm up and tourists poured back in there seemed to be noise every night. About 10 days after moving in I was woken up at 7:30 am with loud drilling and hammering which sounded like right above me. The drilling was so bad the walls were shaking vibrating this went on for a month! When I called my landlord asking if he knew there was going to be construction he denied everything which I find to be a lie as he had to of been given a noticed about construction in the building were he owns a apartment.
The construction was so loud couldn't even hear the tv and forced me out of my own home with my two 4 year old kids it was unbearable and keep in mind this is dead winter freezing out. The landlord could care less and was very annoyed with my complaints even got angry at me arguing with me on the phone absolutely awful experience. The street right in front of the apartment was being paved for weeks would wake up to the smell of asphalt and loud machinery right outside my window. I had strangers coming inside the apartment building knocking on my door asking to talk to me about a apartment for auction next door to me and others ringing my intercom very annoying. One person wasn't even wearing a mask and was asking me to open the door this was back when covid was very bad.
Overall a poor experience I do not recommend Daniel as a Landlord or this apartment. I do not recommend living in Prague 1 old town area it is dirty, loud and smells.
Very loud, smells, unfriendly locals not family friendly. Convenient to public transport and shops.
Any place outside of Old town Prague 1