A sua estadia nesta propriedade estará coberta pelo nosso pacote StayProtection com Stay Benefits incluídos! Leia mais
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O senhorio ainda não preencheu a velocidade da Internet. Peça-lhes que esclareçam isto.
Sempre que arrenda através da Flatio, fica automaticamente coberto pelo nosso pacote StayProtection.
Ao reservar esta propriedade, desfrutará também de uma proteção alargada sob a forma de Stay Benefits - uma oferta única apoiada pela AXA! Eis o que este pacote inclui:
MyPlace normalmente responde a mensagens dentro de 9 horas .
Assim que enviar um pedido de reserva, o senhorio é notificado de que está interessado na oferta. A partir desse momento, o senhorio tem 24 horas para aprovar ou rejeitar o pedido.
Os senhorios estão principalmente interessados no perfil do inquilino. Não se esqueça de preencher todas as informações necessárias, adicionar uma fotografia de perfil ou mesmo fazer um pequeno vídeo sobre si. Isso pode torná-lo mais atraente para o senhorio e aumentar a possibilidade de aceitação da reserva.
Pode consultar os contratos de todas as ofertas com antecedência, sempre online. Depois de assiná-lo, pode encontrá-lo na aplicação A Minha Casa.
Ao fechar um contrato com a Flatio, não precisa de se preocupar que seja desvantajoso para si. Os nossos contratos são feitos para evitar problemas! Todos os contratos são iguais, e todos os proprietários da Flatio devem usá-lo.
O seu tempo é precioso. É por isso que adicionámos uma opção de visita virtual à nossa plataforma para que possa ver alguns dos arrendamentos listados na Flatio a partir do conforto da sua própria casa.
Se uma visita virtual não estiver disponível para o alojamento que escolheu, pode contactar o senhorio e perguntar-lhe se está disposto a dar-lhe uma visita pessoal à unidade de arrendamento.
No caso de entrar e o alojamento arrendado não coincidir com a informação na Flatio, informe-nos o quanto antes!
Se estiverem reunidas as condições para a desistência e o senhorio não conseguir resolver o problema no imediato, tem a opção de desistir do contrato de arrendamento com um reembolso total. Também o ajudaremos de forma ativa a encontrar um alojamento alternativo e ficaremos consigo até que tudo esteja completamente resolvido.
Pode ler as condições e todos os detalhes sobre a nossa Garantia de Entrada neste artigo da nossa Central de Ajuda.
A forma como pode cancelar uma reserva varia de acordo com o estado em que a reserva se encontra.
O pedido de reserva ainda está à espera da aprovação do senhorio? Então pode simplesmente cancelá-lo diretamente da aplicação A Minha Casa!
Contudo, suponha que o proprietário já aprovou o seu pedido de reserva, e já não está interessado no mesmo. Nesse caso, ainda pode cancelar a reserva antes de assinar o contrato de arrendamento. No entanto, só deve fazê-lo em situações excepcionais, dado que quanto o proprietário aceita a sua reserva, a propriedade deixa de estar disponível e pode levar à perda da oportunidade de arrendar a propriedade a outra pessoa.
Tem uma reserva aprovada e um contrato de arrendamento válido? Para cancelar a sua reserva, contacte o nosso Apoio ao Cliente com o máximo de antecência em relação ao início do seu contrato (o tempo específico e o montante do reembolso depende do tipo de política de cancelamento).
This rental unit have an amazing waterfront view
Beautiful sunsets and sunrise
relatively close to the Lisbon tourists' attractions approx
40 mins walk, Bodegas close by.
Host brought a coffee expresso machine and some pods we appreciated this very much
Luisa was very helpful and respectful, she is a very hardworking woman, Luisa was the only person to apologize to us for having such a terrible experience staying at this rental.
Cons
We are seeking a full refund for our stay as we should not be harassed and bullied by the residents in this building and disrespected by the Hosts, except Lucia.
Upon checking into this rental, we were threatened by several of the residents with calling the police on us, because we simply turned on the AC as it was very hot in the apartment.
These residents claimed that the AC was installed illegally and illegally placed. The police came after several days of being in this apartment, however we were not at the apartment.
It was very traumatizing for us to experience this type of hostility by the residents and to make matters worse, we contacted the Hosts managing the rental and they did not respond immediately, when they came over John visited first, he gives us some bs explanation for this issue and left.
We were threatened again this time the residents in this neighborhood stating that we would be removed by the police, this felt like discrimination and extreme hostile bias.
This hostile experience at this rental ruined our entire vacation
John and Antonio came finally and pretty much lectured us on why they did not come by immediately, John was very disrespectful to my wife telling her ohhh you would worry about a storm as well, completely dismissive and sexist attitude and behavior towards my wife Gail. We did not appreciate John rude and disrespectful attitude towards women especially and also to his guests.
John needs to learn how to be respectful to women and all of his guests. Antonio needs to be more hospitable towards his guests especially when checking them into their rentals.
Bathroom smells like sewer all the time, no p- trap and no toilet seat cover in this toilet, we spent most of our time cleaning and trying to get rid of the sewage smell coming from this bathroom.
The drapery kept coming off the hooks and it was too high for us to put it back on the hooks.
lots of sex noises coming from the apartments late into the night
and all hours of the day and night bring headphones for sure.
Garbage spewed outside in front of the building at all times, it also smells really bad, we had to close the windows during the day and night to prevent the awful smell from entering this rental unit as it is on the second floor.
Clothing line outside is rusted and ruined our clothing
especially the whites
Smoke fills the apartment from the smokers in the building, my wife gets migraines, so it was very difficult for her.
it's also not the friendliest neighborhood, even when you are supporting the businesses.
please note that this neighborhood is not scenic at all, just lots of buildings and it is also very hilly, if you have mobility issues, this rental will not work for you. If you are sensitive to noises and smells this rental will not work for you either.
professional tips for the owner of this rental.
Please add a large rug in the living room and bedroom
Please add quality throws and towels for your guests
Change drapery so that iy does not fall off the hooks
Please address the sewer smell coming from the bathroom
Respectfully
John & Gail
This Neighborhood was not friendly, dirty and trash everywhere.
Terrible food spots, cold coffee and bias, racist attitudes toward
me as a black woman.
The Halal Restaurant, bodegas in this neighborhood were good.
Pěkné a klidné sousedství. Za zajímavými podniky ale musíte jinam. Naštěstí mnoho dalších živějších čtvrtí není daleko, ať už pěšky nebo veřejnou dopravou. V blízkosti bytu jsou zastávky autobusu, sama jsem ale častěji využívala rychlejšího metra, jehož zastávka je asi 10-15 minut chůze.
Район без туристов, будет хорош для любителей прогуляться пешком.
It is perfect for a long-term stay, equipped with everything you need – high-speed internet, a dedicated workspace, air conditioning, and a fully stocked kitchen for cooking.
The apartment is filled with natural light and offers a fantastic view from the window.
The landlord was exceptionally accommodating and helpful with all matters. We are very happy with our choice of these apartments.
A minor downside is that the apartment is somewhat distant from large supermarkets and the subway, so be prepared for a lot of downhill walking.
Local neighborhood.
Tourist sites are close by.